Hoverboard-ul si utilizarea lui in afacerile mici si mijlocii

Hoverboard-ul este un mijloc de deplasare care castiga teren pe zi ce trece, fiind prezent din ce in ce mai des in activitatile cotidiene. Numai in anul 2015, in SUA s-au vandut peste doua milioane si jumatate de unitati, in vreme ce din China au fost livrate, spre aceeasi tara, nu mai putin de patru milioane si jumatate de aparate.

Denumirea de hoverboard este improprie, pentru ca el nu pluteste (hover), ci are deplasarea facilitata de doua roti conectate fiecare la un motor electric. Denumirea mai aproape de realitate ar fi acea de scuter self-balance sau placa self-balance.

Hoverboard-ul a fost inventat (cel putin asa spune inregistrarea brevetului in SUA) in 2012, de catre americanul de origine chineza Shane Chen. Nu este mai putin adevarat faptul ca o multime de companii chinezesti au construit hoverboard-uri care aratau similar dar erau diferite ca tehnologie (spre exemplu cele de la Chic Robotics).

Cand poate fi folositor, pentru afacerea ta, acest scuter auto-balansat?

Pe langa aplicatiile lui de divertisment si relaxare, cand copiii sau adultii se pot plimba prin parcuri cu ajutorul acestor hoverboards, ele pot fi utile si in anumite afaceri, avand avantajul dimensiunii lor scazute si portabilitatii crescute.

De exemplu firmele de securitate le folosesc din ce in ce mai des, pentru deplasarea in interiorul obiectivelor acoperite, cu suprafata mare (cel mai des in mall-uri). In SUA exista restaurante care utilizeaza aceste aparate pentru deplasarea ospatarilor si picolilor (iarasi, vorbim despre restaurante foarte mari, nu despre afaceri de familie). Livrari de mancare si corespondenta se pot face in aria de proximitate, cu aceleasi hoverboard-uri, care au marele avantaj de a nu fi influentate de trafic nici macar cat scuterele normale (care oricum se deplaseaza mai rapid intr-un trafic aglomerat decat o masina).

Cum alegeti un hoverboard potrivit pentru afacerea voastra?

Tipul de hoverboard pe care trebuie sa-l achizitionati trebuie sa corespunda nevoilor afacerii. Avand in vedere ca va fi folosit intens, trebuie sa fie unul robust si fiabil. Alegeti un hoverboard solid si de putere mare in detrimentul unuia mai fancy si cu tot felul de accesorii care, cel mai probabil, nu va vor trebui niciodata (spre exemplu telecomanda sau functia bluetooth). Un website pe care gasiti sfaturi cu privire la achizitionare este hoverboardieftin.com/.

Pretul acestor aparate incepe de la aproximativ 800 de lei si poate ajunge pana la 3000 sau chiar 4000 de lei. Raportul calitate / pret trebuie sa ia in considerare specificul afacerii. Daca va fi folosit intr-un magazin sau restaurant mare, nu se justifica achizitionarea unui model cu viteza peste 12 kilometri / ora. Daca il veti folosi la livrari in proximitate, atunci viteza maxima a aparatului poate reprezenta un factor demn de luat in seama.

Chiar daca este la moda acum si arata „super cool” in utilizare, hoverboard-ul nu este, in mod cert, pentru toata lumea si, fara indoiala, nu este nici adaptabil oricarei afaceri, dar in unele cazuri poate reprezenta o noutate placuta si face diferenta vis-a-vis de competitori.

 

Lasă un răspuns