Comunicarea, cheia oricarei afaceri profitabile

Valoare adaugata prin PR; Managementul reputatiei sau Etica PR: repere, tendinte si controverse – acestea au fost doar cateva dintre temele dezbatute in cadrul celui mai mare eveniment PR organizat in Romania: Saptamana PR-ului romanesc.
Valoare adaugata prin PR; Managementul reputatiei sau Etica PR: repere, tendinte si controverse  acestea au fost doar cateva dintre temele dezbatute in cadrul celui mai mare eveniment PR organizat in Romania: Saptamana PR-ului romanesc.
Chiar daca destul de tarziu, companiile romanesti au inceput sa fie din ce in ce mai constiente ca un departament de relatii publice este indispensabil pentru imaginea unei firme. Relatiile publice au impact si in ceea ce priveste modul in care este perceputa o organizatie, comunicarea si informarea permanenta, strategiile de imagine fiind esentiale pentru crearea si mentinerea unei imagini pozitive pentru companie. De aceea, in acest an, la cea de-a patra editie a PR Award au intrat in competitie 69 de campanii, ceea ce reprezinta, fata de editia precedenta, o crestere de 51% a numarului campaniilor inscrise in concurs la categoria "persoane juridice".
Cele patru premii de aur, cinci premii de argint, patru premii speciale si zece premii pentru studenti au fost inmanate de catre membrii juriului in cadrul ceremoniei festive "PR Award Gala Night", criteriile de jurizare fiind, ca si la editiile precedente, competenta si calitatea demonstrate in cercetare, planificare, executie si masurarea rezultatelor, claritatea, coerenta mesajelor, creativitatea si etica.
Organizatorii, Fundatia Forum for International Communications (FIC), alaturi de partenerii sai – Camera de Comert si Industrie a Romaniei (CCIR), Asociatia Romana a Profesionistilor in Relatii Publice (ARRP), Asociatia Internationala de Relatii Publice (IPRA) – au oferit participantilor, timp de 4 zile, adevarate lectii interactive in domeniul relatiilor publice, sustinute de importante personalitati ale momentului: Tony Meehan, Thomas Achelis, Jurg Leipziger, Horst Avenarius, Emil Hurezeanu, Dumitru Bortun, Dragos Seuleanu, Lidia Solomon s.a.

CASTIGATORII EDITIEI 2006 A ROMANIAN PR AWARD

• COMUNICATORUL ANULUI: Monica Macovei

• CAMPANII COMERCIALE

Golden Award for Excellence

Gheorghe Moisescu: Vinurile Davino ocupa pozitia Ultimate-High-End intre Vinurile Romanesti;
Agricola International Bacau/Tempo: "Biosecurizat de la Agricola Bacau"

Silver Award for Excellence

Danone-Tempo-Prais Communication: "Cu drag, pentru tine – Campanie de lansare a Laptelui Proaspat Danone"; Murfatlar Romania – Next Advertising: "Murfatlar Via Cultura"

Special Award
for adopting an international campaign

Pleon Graffitti – PepsiCo Beverages International: Platforma Pepsi Music in 2006

Special Award
for a pioneering national campaign

GMP – Itsy Bitsy FM: Lansarea primului radio pentru copii din Europa: Itsy Bitsy FM
   

• CAMPANII NON-COMERCIALE

Golden Award for Excellence

TVR: "Mari Romani"
Banca Transilvania: "Tu alegi, Banca Transilvania se implica!"

Silver Award for Excellence

McCann PR/Weber Shandwick – Bergenbier/Interbrew: "Protejeaza natura Blajului. Participa la reciclare!" Romanian Angel Appeal: "Alege cum vrei sa fie viata copilului tau"
Centrul de Resurse Juridice: "Pledoarie pentru Demnitate"

Special Award for a small local project

Fundatia "Pentru Voi" Timisoara: "Un prieten pentru tine!"

Public Relations Agency of the Year 2006

GMP – Itsy Bitsy: Lansarea primului radio pentru copii din Europa: Itsy Bitsy FM

Lasă un răspuns