Protectia consumatorului, contrafacerile si concurenta pe piata

Organizatori: Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala, din cadrul Universitatii Bucuresti, in colaborare cu   Asociatia  Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Produselor si Serviciilor din Romania
Obiectivele programului:
– asigurarea unor valente teoretice, metodologice si aplicative necesare dezvoltarii capacitatii de autoprotectie individuala a consumatorului;
– formarea si pregatirea de specialisti, experti si consilieri implicati in activitatea de protectie a consumatorilor;
– elaborarea unor modele de interventie si preventie a fraudelor si contrafacerilor de bunuri si produse pe piata libera.
Organizatori: Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala, din cadrul Universitatii Bucuresti, in colaborare cu   Asociatia  Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Produselor si Serviciilor din Romania
Obiectivele programului:
-asigurarea unor valente teoretice, metodologice si aplicative necesare dezvoltarii capacitatii de autoprotectie individuala a consumatorului;
– formarea si pregatirea de specialisti, experti si consilieri implicati in activitatea de protectie a consumatorilor;
– elaborarea unor modele de interventie si preventie a fraudelor si contrafacerilor de bunuri si produse pe piata libera.
Informatii suplimentare sunt disponibile pe site-ul www.anpcppsr.ro.
Inscrierile se fac la secretariatul Facultatii de Sociologie si Asistenta Sociala, Universitatea Bucuresti, strada  Schitu Magureanu 9 sector 5, Bucuresti, Tel: 021 314 03 26, 312 17 91.
Aparitie editoriala

Lasă un răspuns