Cadillac se așteaptă ca între 30% și 35% din vânzările sale din SUA în acest an să fie vehicule electrice, deoarece producătorul auto continuă să-și extindă gama, în ciuda adoptării la nivel de industrie mai lentă decât se aștepta.
Se așteaptă ca marca de lux General Motors să ofere cinci vehicule electrice până la sfârșitul acestui an, inclusiv Escalade IQ și crossover-ul entry-level Optiq, lansat recent.
Vânzările Cadillac în SUA au crescut anul trecut cu 8,8%, conduse de vânzările de la Lyriq, care au fost scoase la vânzare pentru prima dată la sfârșitul anului 2022.
Cadillac țintește ca vehiculele electrice să reprezinte între 30% și 35% din vânzările sale totale interne în 2025. Aceasta ar fi o creștere notabilă de la 18% din vânzările din SUA (29.072 de vehicule), în 2024.
Vehiculele electrice au reprezentat 8,1% din cele aproximativ 16 milioane de vehicule vândute anul trecut în SUA, potrivit Cox Automotive. Aceasta a fost mai mică decât cea de 10% estimată analiști.