Metoda eficienta de a stabili parteneriatele de afaceri intre IMM-urile din toata lumea
Metoda eficienta de a stabili parteneriatele de afaceri intre IMM-urile din toata lumea.
Este o metoda eficienta de a stabili parteneriatele de afaceri intre IMM-urile din toata lumea. In 2006, forumul international de afaceri dedicat IMM-urilor va avea loc la Wroclaw-capitala Sileziei Inferioare, una din cele mai bogate si mai frumoase regiuni din Polonia.
FUTURALLIA 2006:
- cca 8000 de intalniri individuale de afaceri(fata in fata) stabilite conform preferintelor si nevoilor participantilor
- peste 1000 de conducatori din sectorul IMM din 40 de tari si regiuni ale lumii
- cautarea de noi piete si dezvoltarea exportului
- cresterea competitivitatii IMM.
FUTURALLIA este un eveniment match-making pe multiple sectoare dedicat stimularii afacerilor, pregatit pentru dezvoltarea si cooperarea internationala.
FUTURALLIA este o cale perfecta pentru:
- dezvoltarea noilor piete de export
- intarirea pozitiei dumneavoastra pe piata
- contactarea altor afaceri pentru acordurile de parteneriate
- cautarea unor noi cai de transfer tehnologic
FUTURALLIA este un prestigios eveniment de afaceri organizat anual initiat de Camera de Comert si Industrie la Vienne (CCIV ) -din Poitiers,Franta. Forumul se organizeaza din 1990, alternand intre Poitiers-Franta (7 editii) si Quebec-Canada (2 editii). In 2005, FUTURALLIA a fost organizat pentru prima oara in Valonia, Belgia.
Eficacitatea – Rezultatul unei formule unice
Structura Forumului FUTURALLIA s-a dovedit de o mare eficacitate la editiiile anterioare si garanteaza rezolvarea cerintelor participantilor:
- la inregistrare,fiecare firma isi trece scopul activitatilor si cerintele de parteneriat;
- cu 4 saptamani inainte de Forum se tipareste un catalog electronic cu ofertele tuturor participantilor;
- fiecare participant solicita pana la 20 de intalniri cu firmele care apar in catalog;
- un soft special numit Futurallia Match-Making creaza programul de intalniri individuale pentru fiecare participant;
- fiecarei companii i se ofera 12 intalniri de afaceri cu o durata de o jumatate de ora;
- fiecare firma participanta primeste o lista cu toate firmele care doresc sa aiba intalniri cu ele – oferind astfel oportunitati suplimentare pentru a cunoaste parteneri potentiali;
- peste o suta de translatori sunt pregatiti sa asiste participantii pe parcursul intalnirilor;
- specialistii internationali in comert,consilierii si expertii juristi si financiari sunt prezenti pentru a raspunde la intrebarile participantilor;
- pe perioada dintre editiile anuale FUTURALLIA, site-ul internet al evenimentului este un mod productiv de a cauta in continuare parteneri online. Aceasta retea de afaceri realizata prin parteneriat pe internet da posibilitatea participantilor deja existenti si celor care vor urma sa se inscrie sa-si faca publicitate pentru afacerile lor prin prezentarea generala a sferelor de competenta si a produselor, cautand si propunand in acest fel diverse parteneriate pentru alte afaceri.
Scopul forumului FUTURALLIA este sa permita celor care iau decizii sa initieze discutii care sa duca la dezvoltarea aliantelor sau parteneriatelor comerciale, financiare,strategice sau tehnologice. Participarea la FUTURALLIA este un lucru simplu: Nu ai nevoie decat sa semnezi pentru participare.
Eficienta acestei formule unice s-a stabilit avand peste 90% din participantii care sustin ca Forumul i-a ajutat sa aiba maximum de realizari cu costuri minime.
Sectoarele comerciale care au fost reprezentate la FUTURALLIA 2006:
- fabricanti de echipamente, masini industriale, echipament de transport
- tehnologia informatiei,electronica,optica
- prelucrarea lemnului, mobilier
- industria turismului (MICE)
- materiale de constructii,lucrari publice, aparatura de uz casnic
- editare si tiparire
- produse comestibile,agro-alimentare;agricultura si mediul
- prelucrarea maselor plastice,materiale composite si materiale de tehnologie avansata
- service-uri pentru intreprinderi (consultanta,asigurare,contabilitate)
- asistenta medicala,ingrijire animale
P R O G R A M U L
Ziua 1 (miercuri 31 mai)
- inregistrare participanti
- distribuirea programelor personalizate pe intalniri
- intalnirea conducatorilor de delegatii
- atelierele tematice
- cocktail
Ziua 2 (joi 1 iunie )
- inregistrare participanti (final)
- ceremonia oficiala de deschidere
- intalniri individuale de afaceri (1-4)
- pranz
- intalniri individuale de afaceri (5-8)
- seara de gala
Ziua 3 (vineri 2 iunie )
- intalniri individuale de afaceri (9-12)
- pranz
- ceremonia oficiala de inchidere
- vizite cu scop industrial
- seara internationala
FUTURALLIA 2006 in Polonia
Pentru prima oara FUTURALLIA va fi gazduita de o regiune unde limba oficiala este alta decat franceza si tot pentru prima data Forumul va avea loc in Europa centrala si de est. Organizarea forumului Futurallia la Wroclaw, la granita dintre teritoriile de vest si est ale Europei va insemna deschiderea unor noi zone dinamice de investitii precum si intarirea intreprinderilor mici si mijlocii din cadrul pietelor principale.
TARIFE
Pretul total pentru FUTURALLIA 2006 este 750 Euro pentru un participant (600 Euro pentru o persoana suplimentara in camera dubla) si include :
- inregistrarea pentru Futurallia 2006 si prezentarea firmei in catalogul Futurallia
- planificarea personalizata a intalnirilor de afaceri pentru fiecare participant
- cazarea de miercuri pana sambata (3 nopti) in hotel de clasa superioara in centrul orasului Wroclaw
- participarea la atelierele tematice
- cocktail de bun venit miercuri seara
- pranz in zilele de joi si vineri
- cina de gala joi seara
- receptia internationala vineri seara
- transportul de la aeroport/hotel/centrul de congrese/vizite industriale si retur
- translatori in timpul intalnirilor de afaceri
- abonament pe un an la baza de date internet futurallia-online
RETEAUA INTERNATIONALA DE PARTENERI
Intreprinderile care participa la FUTURALLIA sunt selectate de parteneri din peste 40 de tari si regiuni din toate lumea. Peste 80 de institutii se inscriu in FUTURALLIA in fiecare an cu scopul de a promova Forumul in regiunile respective. Partenerii – camerele de comert si industrie, organizatiile de dezvoltare afaceri, autoritatile locale – valideaza inregistrarile firmelor din regiunile lor si se ocupa de delegatiile lor.