MISIUNE ECONOMICA LA INTERFOOD CHINA

Firmele romanesti care desfasoara activitati in domeniul industriei alimentare (produse, echipamente, ambalaje) au ocazia de a contacta direct firme din China, una dintre cele mai mari piete din lume. Aceasta oportunitate este oferita de ROMEXPO, prin misiunea economica pe care o organizeaza, in perioada 7-9 iunie 2007 la expozitia internationala INTERFOOD China, care va avea loc in Guangzhou.
Firmele romanesti care desfasoara activitati in domeniul industriei alimentare (produse, echipamente, ambalaje) au ocazia de a contacta direct firme din China, una dintre cele mai mari piete din lume. Aceasta oportunitate este oferita de ROMEXPO, prin misiunea economica pe care o organizeaza, in perioada 7-9 iunie 2007 la expozitia internationala INTERFOOD China, care va avea loc in Guangzhou.
Expozitia internationala este profilata pe produse alimentare, condimente, bauturi, echipamente si ambalaje pentru produse alimentare si va avea peste 500 de participanti, ce vor ocupa o suprafata de 20.000 de metri patrati.
Exportatorii si importatorii romani vor beneficia de serviciile ROMEXPO la INTERFOOD China 2007, avand posibilitatea de a prezenta materiale de promovare, de a dialoga direct cu vizitatorii standului si firmele expozante, de a beneficia de serviciile de transport si cazare (contra cost), de asistenta pentru obtinerea vizei, bilet de intrare gratuit in expozitie, program de intalniri prestabilit, asistenta din partea delegatului ROMEXPO.
De mentionat ca firmele romanesti se mai pot inscrie in aceasta misiune pana in data de 20 februarie 2007.
China este cea mai mare consumatoare de produse alimentare din lume, tara cu cea mai rapida dezvoltare economica si care prezinta cel mai mare potential de crestere economica in continuare. Intre 2001 si 2005 PIB-ul Chinei a crescut cu 9,5%, ajungand la 2225,7 miliarde de dolari in 2005, nivel care depaseste PIB-ul unor tari precum Italia, Franta, SUA, avansand de pe pozitia 6 pe 4. Consumul  produselor alimentare, precum si cel al semipreparatelor, produselor din carne, produselor pe baza de cereale si uleiuri, legume, fructe, ceai, bauturi si condimente solide au crescut in medie intre 6-10% pe an.
Guangzhou (numit si Canton) joaca un rol important in Guangdong, o provincie cu o industrie alimentara dezvoltata, recunoscuta ca "Paradisul delicateselor". Conform statisticilor, exista peste 12.000 de firme producatoare, 20.000 trattoria, restaurante si hoteluri cu 1 milion de locuri. Canton primeste aproximativ 2 milioane de consumatori pe zi.
Participarea  la INTERFOOD inseamna valorificarea oportunittilor deosebite, avand in vedere ca orasul Canton este una dintre cele mai dezvoltate din China, alaturi de Beijing si Shanghai, aflandu-se in vecinatatea Hong Kong-ului, Macao si Taiwan. INTERFOOD 2007 este deschis publicului din intreaga lume, expozantii având posibilitatea de a se afla in legatura cu o piata chinezeasca de 1,3 miliarde de locuitori.

Lasă un răspuns