In fiecare an, sute de mii de oameni trec pragul societatii ROMEXPO. Cauta sa afle ce mai este nou in lume in domeniul lor de activitate, sa se prezinte specialistilor si partenerilor de afaceri, sa gaseasca noi piete de desfacere sau, pur si simplu, sa petreaca impreuna cateva ore placute, vizitand o expozitie.
In fiecare an, sute de mii de oameni trec pragul societatii ROMEXPO. Cauta sa afle ce mai este nou in lume in domeniul lor de activitate, sa se prezinte specialistilor si partenerilor de afaceri, sa gaseasca noi piete de desfacere sau, pur si simplu, sa petreaca impreuna cateva ore placute, vizitand o expozitie.
Important pentru noi este ca majoritatea acestora revin, atat in calitate de expozanti, cat si de vizitatori. Si ca, pentru o buna parte dintre bucuresteni, ROMEXPO a intrat deja in constiinta colectiva. Asa se intampla ca auzi adesea oameni obisnuiti dandu-si intalnire in zona in care este amplasat complexul expozitional, intr-un moment in care aici nu se desfasoara nici un targ, si totusi spunandu-si "Ne vedem la TIB".
Cum de o manifestare care dureaza numai cinci zile poate exercita o astfel de influenta asupra oamenilor timp de un an intreg, iar apoi ciclul se repeta, an dupa an? As indrazni sa afirm ca, in principal, datorita coexistentei a trei elemente sinergice: calitatea expozitiilor, varietatea lor si traditia acestora. Primul dintre ele a determinat, de altfel, si pozitia de lider pe care ROMEXPO o detine, fiind singurul organizator de targuri din Romania care are cinci manifestari agreate de Uniunea Internationala a Targurilor UFI.
Cel de-al doilea element, varietatea, datorat existentei, de-a lungul anului a peste 40 de evenimente expozitionale, cu tematici mergand de la constructii si industria alimentara, pana la medicina si industria apararii, explica de ce un numar atat de mare de persoane reusesc sa isi gaseasca un punct de interes la ROMEXPO.
In sfarsit, traditia este cea care a facut ca un nume propriu, ROMEXPO, sa devina sinonim cu un substantiv comun, cel de targ, in constiinta multor bucuresteni. Aceasta este poate una dintre cele mai graitoare expresii a succesului de care se bucura ROMEXPO si pe care va invitam sa il cunoasteti mai indeaproape.
GEORGE COJOCARU
PRESEDINTE-DIRECTOR GENERAL