Eurochambres Economic Survey 2009

Camera de Comert si Industrie a Romaniei, prin Centrul National de Informatii de Afaceri, a contribuit alaturi de Camerele de Comert si Industrie Judetene si CCI Nationale ale celorlalte tari europene, la realizarea studiului "Eurochambres Economic Survey 2009".
Lucrarea se constituie intr-un studiu calitativ ce reprezinta evaluarea asteptarilor pentru anul 2009, referitoare la climatul de afaceri a cca. 100 000 companii din 120 regiuni, care furnizeaza 85 % din Produsul Intern Brut al Uniunii Europene.
Camera de Comert si Industrie a Romaniei, prin Centrul National de Informatii de Afaceri, a contribuit alaturi de Camerele de Comert si Industrie Judetene si CCI Nationale ale celorlalte tari europene, la realizarea studiului "Eurochambres Economic Survey 2009".

   Lucrarea se constituie intr-un studiu calitativ ce reprezinta evaluarea asteptarilor pentru anul 2009, referitoare la climatul de afaceri a cca. 100 000 companii din 120 regiuni, care furnizeaza 85 % din Produsul Intern Brut al Uniunii Europene.

   Interesul cu care anual Eurochambres Economic Survey este asteptat pe piata este sustinut de renumele Asociatiei Camerelor de Comert si Industrie Europene si de faptul ca, previziunile oamenilor de afaceri s-au dovedit a fi de-a lungul timpului un indicator extrem de precis si credibil atat la nivel national cat si regional.

   Conform metodologiei si a programarii activitatilor primite de la Bruxelles, Camera Nationala a inaintat la Eurochambres pana la data de 31 octombrie a.c., un raport de tara realizat pe baza raspunsurilor la un chestionar adresat catre toate CCI Judetene si respectiv, companiilor din toate cele 4 macroregiuni (si implicit cele 8 regiuni) ale Romaniei. Pe fiecare regiune s-au colectat si analizat un numar de 200 chestionare completate, pe baza carora s-au luat in considerare performantele propriilor afaceri pentru anul 2008 cat si asteptarile pentru anul 2009, prin prisma a 6 indicatori economici.

Lasă un răspuns