Domnul George Cojocaru, presedinte-director general ROMEXPO a participat la o reuniune a Comitetului Director a Aliantei Targurilor din Europa Centrala (CEFA), la Belgrad.
Agenda de discutii a cuprins mai multe teme: relansarea site-ul CEFA (activitate CEFA sustinuta/propusa de Romexpo), promovarea activa a newsletter-ului CEFA, informarea asupra rezultatelor delegatiei CEFA la Bruxelles (28.02.2007), stabilirea detaliilor intalnirii CEFA – EU la Bruxelles (22 – 23.10.2007), stabilirea programului Adunarii Generale CEFA (Munchen, 14 – 15.06.2007), prezentarea programului Seminarului "Young professionals" (Plovdiv, 2 – 4.07.2007).
Domnul George Cojocaru, presedinte-director general ROMEXPO a participat la o reuniune a Comitetului Director a Aliantei Targurilor din Europa Centrala (CEFA), la Belgrad.
Agenda de discutii a cuprins mai multe teme: relansarea site-ul CEFA (activitate CEFA sustinuta/propusa de Romexpo), promovarea activa a newsletter-ului CEFA, informarea asupra rezultatelor delegatiei CEFA la Bruxelles (28.02.2007), stabilirea detaliilor intalnirii CEFA – EU la Bruxelles (22 – 23.10.2007), stabilirea programului Adunarii Generale CEFA (Munchen, 14 – 15.06.2007), prezentarea programului Seminarului "Young professionals" (Plovdiv, 2 – 4.07.2007).
Domnul George Cojocaru a propus relansarea site-ului CEFA in cadrul unei conferinte de presa, avand in vedere acoperirea media de care nu doar site-ul in sine s-ar bucura, dar si CEFA, ca organizatie si fiecare membru al sau. S-a propus din partea ROMEXPO ca site-ul sa fie completat cu doua sectiuni, una destinata membrilor CEFA si una pentru public care sa cuprinda stiri, date despre membri si tagurile organizate de acestia, platforma de matchmaking pentru firme mici/mijlocii din tarile CEFA etc, astfel incat firmele sa se poata contacta reciproc si coopera, in functie de interese.
Totodata, Presedintele-director general ROMEXPO a propus ca newsletter-ul CEFA sa nu fie transmis doar membrilor CEFA, dar si la toti clientii membrilor CEFA. In acest mod, informatiile continute in newsletter, privind activitatile si proiectele CEFA, ar avea un impact mai mare, pentru ca ar ajunge la clientii aflati in bazele de date ale membrilor CEFA.
Creata in 1995, Alianta Targurilor din Europa Centrala (CEFA) are in prezent 16 membri, dintre cei mai prestigiosi organizatori de targuri din aceasta regiune: Belgrade Fair, Bolzano Fair, Incheba a.s. Bratislava, Hungexpo Budapest, Graz Messe, Klagenfurt Messe, Liublijana Fair, Munchen Messe, Novi Sad Fair, Incheba Prague, Sarajevo Fair, Skopje Fair, Vienna – Reed Exh, Zagreb Fair si Plovdiv Fair. Tinandu-se cont de contributia sa in plan regional, ROMEXPO a devenit membru CEFA in 2003, prin acordul unanim al Adunarii Generale reunite la Viena. In contextul extinderii procesului de globalizare, Alianta a fost creata pentru a oferi solutii de viitor, membrilor sai, dar mai ales clientilor acestora. Astfel, toti protagonistii industriei de targuri si expozitii beneficiaza, in cadrul CEFA de: acces facil la pietele internationale, informatii complete despre cele 16 complexe expozitionale, potential de vanzare crescut pentru expozanti, o varietate mai mare de exponate prezentate vizitatorilor etc.