Compania Tax Back International, in colaborare cu Enterprise Ireland, Agentia de Comert si Tehnologie a Guvernului Irlandei, si cu Camera de Comert si Industrie Romania – Irlanda, are onoarea de a va invita la seminarul cu tema "Noi oportunitati de returnari de TVA pentru companiile romanesti dupa aderarea Romaniei la UE"
Aderarea Romaniei la Uniunea Europeana ofera firmelor romanesti posibilitatea de a-si recupera TVA pentru o gama larga de cheltuieli de afaceri si protocol.
Compania Tax Back International, in colaborare cu Enterprise Ireland, Agentia de Comert si Tehnologie a Guvernului Irlandei, si cu Camera de Comert si Industrie Romania – Irlanda, are onoarea de a va invita la seminarul cu tema "Noi oportunitati de returnari de TVA pentru companiile romanesti dupa aderarea Romaniei la UE"
Aderarea Romaniei la Uniunea Europeana ofera firmelor romanesti posibilitatea de a-si recupera TVA pentru o gama larga de cheltuieli de afaceri si protocol. Pana la data de 1 ianuarie 2007, companiile romanesti erau supuse unor restrictii privind numarul de tari din care isi puteau recupera taxele. Datorita modificarilor survenite in noua legislatie fiscala, ele au acum prilejul sa isi reduca substantial cheltuielile de afaceri in strainatate. Companiile din Romania au dreptul sa isi recupereze TVA aferenta unei palete largi de servicii din peste 35 de state – membre UE, dar si din state din afara Comunitatii.
Seminarul este organizat de catre Camera de Comert si Industrie a Romaniei si va avea loc pe data de 16 martie 2007, la Sala George Assan.
Invitat de onoare, reprezentand Guvernul Irlandei, va fi D-l Ministru Noel Ahern, TD.
P R O G R A M
09.00 – 9.30 a.m. Inregistrarea companiilor participante
9.30 – 10.30 a.m. Prezentarea pe tema returnarilor de TVA
10.30 – 10.50 a.m. Pauza de cafea
10.50 – 11.30 a.m Discutii, intrebari
11.30 – 1.00 am Intâlniri fata in fata intre TBI si companiile participante
Relatii suplimentare si confirmari la tel: 021/319.01.78 sau e-mail: pr@ccir.ro. Persoana de contact Corina Dumitru – Specialist PR.