Marile companii turcesti se orienteaza spre Romania

Compania Borusan Lojistik a decis sa aloce 100 milioane USD pentru extinderea afacerilor sale internationale, inclusiv pentru operatiunile din Romania.

Marile companii turcesti care doresc sa-si internationalizeze operatiunile se indreapta spre Romania. Din punctul nostru de vedere, Romania este o destinatie obligatorie, a declarat Kaan Gurgenc, director general al firmei Borusan Lojistik, componenta a holdingului Borusan, dupa o convorbire avuta la sediul Camerei de Comert si Industrie a Municipiului Bucuresti (CCIB), cu presedintele director general al organizatiei, dipl. ec. Stefan D. Popa.
La aceasta intrevedere a participat din partea romana si Valeriu Dascalu, director general adjunct al Romtrans sa. Reprezentantii companiei turcesti au fost insotiti de Guven Gungor, secretar general al Asociatiei Oamenilor de Afaceri Turci (TIAD).
A fost o intalnire foarte utila pentru noi, ca oameni de afaceri straini, pentru ca am primit multe informatii de care avem mare nevoie.
România este o piata interesanta, considerand atat potentialul ei national, cat si din punct de vedere international. Cifra noastra de afaceri este acum de 180 milioane USD, dar planul nostru pentru anul 2010 este sa ajungem la o cifra de 500 mil. USD. Pentru aceasta, trebuie sa ne stabilim o retea de transporturi internationale, iar Romania era o prioritate, a spus Kaan Gurgenc.
Compania Borusan Lojistik a decis sa aloce 100 milioane USD pentru extinderea afacerilor sale internationale, inclusiv pentru operatiunile din Romania.
Stefan D. Popa le-a propus oaspetilor sa analizeze posibilitatea de a participa la realizarea unor mari proiecte de infrastructura pe Dunare, contribuind astfel la descongestionarea traficului de marfuri pe caile rutiere, in favoarea transportului naval, mai ieftin si mai putin poluant, pe apele si canalele interioare europene, conform programului de reducere a efectului de sera al Uniunii Europene.
Imi petrec jumatate din ziua de lucru la telefon, raspunzand solicitarilor de informatii, contacte de afaceri sau intalniri cu parteneri romani, venite din partea oamenilor de afaceri din Turcia. Romania a devenit un centru de atractie, mai ales dupa primirea in Uniunea Europeana, pentru sentimentul de securitate si stabilitate pe care il creaza. TIAD incearca sa asigure contactul in ambele sensuri intre comunitatile de afaceri din Turcia si Romania. In acest context, credem ca CCIB este una dintre prima adresa la care putem obtine cele mai corecte informatii privitoare la mediul de afaceri si la economia României, a spus Guven Gungor.

Lasă un răspuns